Kláštery

Broumovské diskuse na téma „Hodnoty a společnost“ letos online. Živě z Břevnova již zítra ve 12.00

Broumovské diskuse, které se měly uskutečnit počátkem listopadu v broumovském klášteře, mají pro letošek nový formát i nový – náhradní – program. S tématem Hodnoty a společnost nyní vstupují do online prostoru, a to panelovou diskusí ekonoma Filipa Matějky, farářky Martiny Viktorie Kopecké a filantropa Jana Školníka.

Hodinová diskuse na téma „Jak ovlivňuje koronavirová zkušenost naše hodnoty“ se bude živě vysílat v úterý 17. listopadu od 12 do 13 hodin z Tereziánského sálu Břevnovského kláštera, a to díky iVysílání České televize, která je generálním mediálním partnerem konference. Odkaz na vysílání je ZDE.

Panelu se zúčastní behaviorální ekonom Filip Matějka, který pomocí ekonomických teorií vysvětluje chování lidí a státu, farářka a krizová interventka Martina Viktorie Kopecká a filantrop a zakladatel Agentury pro rozvoj Broumovska Jan Školník. Diskusi bude moderovat Světlana Witowská.

Jak ovlivňuje koronavirová zkušenost naše hodnoty?

Bližší informace je možné najít na facebookovém profilu konference Broumovské diskuse https://www.facebook.com/broumovskediskuse, kde bude postupně zveřejněn také videoseriál odpovědí zajímavých respondentů na tři důležité otázky našeho letošního tématu: Které tři hodnoty vám chybí v současné české a evropské společnosti? Mají být politici nositeli hodnot, a pokud ano, kterých? Jak ovlivňuje koronavirová zkušenost naše hodnoty?

Vzdělávací a kulturní centrum Broumov pořádá Broumovské diskuse ve spolupráci s neziskovou organizací Agentura pro rozvoj Broumovska od roku 2014. Předchozí ročníky se zamýšlely nad tématy Demokratická diskuse, Mír, Evropská identita, Vize vzdělanosti, Hrdinství a odvaha, Důvěra a porozumění.

Reklama

Statutárním partnerem konference je město Broumov. Hlavními partnery jsou Raiffeisen Leasing, Jan Barta, Hobra – Školník, Královéhradecký kraj a US Embassy. Partnery jsou Centrum Walzel, Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, Sekyra Foundation, Edumed, Martina Rosová, Nadace OSF, Grund a Pixman. Generálním mediálním partnerem je Česká televize, hlavním mediálním partnerem ČRo Plus. Mediálními partnery jsou Katolický týdeník a naše.broumovsko.cz. Regionálními partnery jsou Benediktinské opatství sv. Václava, Farnost Broumov, Strategická rada regionu Broumovsko, Region Broumovsko a Podnikatelský klub Broumovska.

Kateřina Ostradecká

Agentura pro rozvoj Broumovska, Vzdělávací a kulturní centrum Broumov

Reklama

Podobné příspěvky

Share via
Copy link
Powered by Social Snap