Kláštery

Broumovské diskuse na téma „Hodnoty a společnost“ letos online. Živě z Břevnova již zítra ve 12.00

Broumovské diskuse, které se měly uskutečnit počátkem listopadu v broumovském klášteře, mají pro letošek nový formát i nový – náhradní – program. S tématem Hodnoty a společnost nyní vstupují do online prostoru, a to panelovou diskusí ekonoma Filipa Matějky, farářky Martiny Viktorie Kopecké a filantropa Jana Školníka.

Hodinová diskuse na téma „Jak ovlivňuje koronavirová zkušenost naše hodnoty“ se bude živě vysílat v úterý 17. listopadu od 12 do 13 hodin z Tereziánského sálu Břevnovského kláštera, a to díky iVysílání České televize, která je generálním mediálním partnerem konference. Odkaz na vysílání je ZDE.

Panelu se zúčastní behaviorální ekonom Filip Matějka, který pomocí ekonomických teorií vysvětluje chování lidí a státu, farářka a krizová interventka Martina Viktorie Kopecká a filantrop a zakladatel Agentury pro rozvoj Broumovska Jan Školník. Diskusi bude moderovat Světlana Witowská.

Jak ovlivňuje koronavirová zkušenost naše hodnoty?

Bližší informace je možné najít na facebookovém profilu konference Broumovské diskuse https://www.facebook.com/broumovskediskuse, kde bude postupně zveřejněn také videoseriál odpovědí zajímavých respondentů na tři důležité otázky našeho letošního tématu: Které tři hodnoty vám chybí v současné české a evropské společnosti? Mají být politici nositeli hodnot, a pokud ano, kterých? Jak ovlivňuje koronavirová zkušenost naše hodnoty?

Vzdělávací a kulturní centrum Broumov pořádá Broumovské diskuse ve spolupráci s neziskovou organizací Agentura pro rozvoj Broumovska od roku 2014. Předchozí ročníky se zamýšlely nad tématy Demokratická diskuse, Mír, Evropská identita, Vize vzdělanosti, Hrdinství a odvaha, Důvěra a porozumění.

Statutárním partnerem konference je město Broumov. Hlavními partnery jsou Raiffeisen Leasing, Jan Barta, Hobra – Školník, Královéhradecký kraj a US Embassy. Partnery jsou Centrum Walzel, Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, Sekyra Foundation, Edumed, Martina Rosová, Nadace OSF, Grund a Pixman. Generálním mediálním partnerem je Česká televize, hlavním mediálním partnerem ČRo Plus. Mediálními partnery jsou Katolický týdeník a naše.broumovsko.cz. Regionálními partnery jsou Benediktinské opatství sv. Václava, Farnost Broumov, Strategická rada regionu Broumovsko, Region Broumovsko a Podnikatelský klub Broumovska.

Kateřina Ostradecká

Agentura pro rozvoj Broumovska, Vzdělávací a kulturní centrum Broumov

Similar Posts

Share via
Copy link
Powered by Social Snap

Tato stránka používá soubory cookies pro analýzu návštěvnosti, správné fungování webu a reklamu. Používáním tohoto webu souhlasíte s tímto použitím. více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít